Wednesday, December 7, 2011

5 lebeh , im still awake . teringat time arwah opah meninggal :'( aku satu family dok sempat nok tengok muke arwah opah sebab jenazah arwah tepakse di kebumikan mase tu . muke aboh time tu memang jelas nampk die nok nangis tpi die tahan . hm sehari lepas arwah meninggal family belah aboh aku ajok gi lawat kubur arwah kat tanah perkuburan bukit kiara *doksilap aku la . tpi aku mase tu bongek sebab rela duk umoh che ngah doh la , aku dok sempat tgk muke arwah time meninggal tambah pulok aku dok gi melawat kubur arwah ohmemangbodoaku -,- sampai sekarangg aku dok gi melawat kubur opah agi :'( aku just sedekah kan al-fatiha kat arwah . hm opahh , sorry eh . ain rindu nok cakap ngan opah , rindu nok tengok muke opah ,  rindu nok tengok muke opah nangis bile time ain nok balik ganu , rindu sume pasal opahhhhhhhhhhh ! sayang opahh baii :'(((