Monday, December 12, 2011

awakk , semalam saya gelisah kerane memikirkan kesalahan saya terhadap awakk . malam tadi mata saya tidak mahu lena kerane memikirkan kenapa awak belum membalas msg msg sayaa , mungkin awak marah dan belum memaafkan sayaa . saya menyesal di atas perbuatan sayaa . awakk , maafkan saya kerane menyakiti awakk . maafkan saya kerane membuat hati awak terluka . maafkan saya kerane tidak menjage perasaan awak . maafkan saya kerane tidak memahami awak . maafkan saya kerane tidak mampu mengembira kan awakk . maafkan saya kerane menjadi tidak sempurna untuk awakk . maafkan saya kerane tidak menjadi terbaik untuk awak . maafkan saya kerane menguris hati awak . maafkan saye kerane tidak tahu menilai diri awak . maafkan saye kerane awak terlalu baik untuk saya walaupun saya selalu menyakiti awakk . awakk maaf kan saya sekali lagiiii . saya akan berubah demi awakkkkk <3 :'(