Sunday, December 18, 2011


hihi wuuuuuuu happy wehh . ingat kan malam ni air mate aku akan keluar tapi DOK haha . kenape ? haha ade lettew , tak leh nok kabo la kat sini ;) haha yang penting aku happy :DD okayy enough , aku nok cakap pasal kat laman mukabuku pulokk , hari ni kecoh pasal page anti McDonald's KT kids =,= haihh buat lawak betoi laa budok yang buat page ni , ade ke patut gambar aku dengan maden die letak kat album hotcouple hahaha dah tu buat plok caption AIN DAN ZAM haha melawakk sungguh admin ni haha gambar aku dengan maden but caption ain dan zam haihhh kesian zam , name die jugok admin tu nak mention haha . bile dah sound sound admin tu baru pandai nok tukar caption tu jadi ain dan amm arshav haihh haha . okayy , kot panda mu la admin eh malas care aku ngan orang macam mu ni , wahi mendatangkan kemarahan orang . bak kate someone tu '' wat rilex sudoh kekgi lame lame ye dok care la , makin care makin ye buat '' haha jyeahhh ;DD tenang betor akuu hahaha . okayy nokk tido duluu babai sweetheart ;* hihi

No comments:

Post a Comment