Thursday, January 12, 2012

di sini kau dan aku
terbiasa bersama
menjalani kasih sayang
bahagia ku denganmu

pernahkah kau menguntai
hari-hari paling indah
terukir nama kita berdua
di sini surga kita


bila kita mencintai yg lain
mungkinkah hati ini akan tegar
sebisa mungkin tak akan pernah
sayangku akan hilang

if you love somebody could we be this strong

i willl fight to win, our love will conquer all
wouldn’t risk my love even just one night
our love will stay in my heart


pernahkah kau menguntai
hari paling indah
ku ukir nama kita berdua
di sini surga kita


bilakah kita mencintai yg lain
mungkinkah hati ini akan tegar
sebisa mungkin tak akan pernah
sayangku akan hilang


hari tu mase sebelum nok gi pustaka seri intan , aku duk dalam kereta sorang diri sementara tunggu aboh nd adik aku siap , aku dengar lagu kat radio nd tibe tibe je mase tu ade lagu my heart - acha & irwansyah . mula mule aku dengar lagu tu , otak aku tibe tibe je mari ingat pasal kenangan aku dengan ye :') haha then bile aku nok nyanyie lagu tu , aku rase sebak nd tibe tibe nangis . em dok tahu la bkpe aku boleh nangis haha macam lawok je kot kan . aku duk nangis sorang diri kat sini tapi kat sane duk bahagia ngan pengganti baru haha . haihh em even now bile chat dengan awk , saya buat mcm dah takdok perasaan doh kat awk tapi sebetulnya perasaan saye kat awk still ade nd macam dulu . saya terpakse buat ego sebab nok tengok mcm mane awk . em so far hati saye dok leh nok terima sape sape agi , just berharap kat awk #harapanyangbongok :'(

No comments:

Post a Comment