Tuesday, January 10, 2012

form 3 :) life aku sekarang dengan sebelum ni banyok yang dah berubah . rutin aku dari hari ahad sampai khamis , bngun pagi pegi sekolah lepas balik sekolah study , buat nota then pegi tuition lepas balik tuition sambung buat nota nd stdy sikit nd sometime kalau ade mase aku onl untuk melepaskan tension haha nd pastu tido huhh ~ so far , hari jumaat nd sabtu nasib takdok lagi sekolah buat kelas tambahan haha kalu dok memangg study study study je laa keje akuu kann haha . hm sekarang aku just nok fokus kan kat pelajaran je '' kot '' haha even sometimes aku rase nok menangis bile ingat kenangan aku yang dulu nd sampai kadang kadang tu buat aku tak leh nok belajar but mujur laa ade kawan kawan yang always ade untuk bagi aku semangat ;) insyaallah aku akan buat yang terbaik untuk pmr even aku perlu buat banyok pengorbanan '' paksa diri , bukan manjakan diri '' 

No comments:

Post a Comment